Enhorabona! Donem sentit a aquesta informació...
Completa la ressenya amb informació útil i contrastada perquè altres usuaris puguin trobar una referència valuosa i interessant. Fes servir el format adequat, vigila l'ortografia i posa atenció a la qualitat. Els cims sense informació podran ser eliminats pels administradors.
Cumbre más oriental del macizo de Mont-Roig, con una característica forma de proa destacando por encima del pantano de Camarasa y el Congost del Mu.
Desde la presa de Camarasa
Desde el extremo de la presa de Camarasa, tomamos el sendero de la Cova del Tabac. A media subida, un sendero señalado con un hito nos hace abandonar el sendero a la Cova del Tabac y asciende con fuerza por la cara norte de la sierra, entrando en su parte alta vía el Pas del Sastre. Cuando llegamos al collado meridional de la Proa, un tenue sendero se dirige a su cima, a la que llegamos tras atravesar una pedregosa ladera de matorral.
Accesos: Presa de Camarasa (1 h 15 min)
